luni, 18 aprilie 2011

Placinta cu branza si marar

Un deliciu de placinta, numai buna de gatit si de luat la iarba verde, dar nu numai. Noi am mancat-o acasa, insa promit sa o mai fac odata si pentru cand vom merge la picnic.




Ingrediente:
un pachet foietaj frantuzesc
300 g telemea de vaca
4 linguri smantana
3 oua
o legatura marar
mac
un ou cu 2 linguri de lapte pentru uns (pe acestea nu le-am mai pozat)




Mod de preparare



Se amesteca bine branza cu ouale si smantana. Apoi se adauga si mararul si se omogenizeaza bine. Se intinde cu sucitorul una din cele doua foi de aluat pe masa infainata, apoi se taie fasii de 10 cm. Eu le-am taiat pe unele mai subtiri si rau am facut, caci apoi au fost mai greu de umplut si de rulat. Se pune pe mijlocul fiecarei fasii cate un rand de umplutura, dupa care se ruleaza. Se asaza sub forma de melc in tava tapetata cu hartie de copt, apoi se da pe deasupra cu ou batut cu 2 linguri de lapte si se presara mac. Se baga tava in cuptorul incins in prealabil. Se scoate dupa ce s-a rumenit frumos. Iata si rezultatul!


2 comentarii: