luni, 18 aprilie 2011

Friptura de miel in oala de lut roman


Nu este foarte complicat de facut si, in plus, face deliciul oricarei mese festive de Paste. Imi place carnea de miel, mai ales ca nu mananc foarte des, ci doar de Inviere. Iata cum l-am pregatit anul acesta.

Ingrediente
o pulpa de miel
2 legaturi usturoi verde
o legatura patrunjel
500 ml vin rosu
sare
piper

Mod de preparare
In primul rand, am pus oala de lut la inmuiat in apa, timp de 20 de minute, asa cum scrie in instructiunile ei de utilizare.
Intre timp, am spalat pulpa de miel.

Am taiat-o in doua, ca sa incapa bine in oala. Am pus apoi bucatile in oala de lut, am pus capacul si am dat-o la cuptorul incins in prealabil.
Intre timp, am pregatit sosul din vin, sare si piper (dupa gust).
Am scos oala din cuptor dupa 40 de minute, am ridicat capacul si am turnat sosul de vin.

Am mai bagat oala pentru inca 30 de minute in cuptor. Apoi am scos-o din nou, am incercat carnea, apoi am pus deasupra usturoiul si patrunjelul tocate marunt.


Am mai dat tava pentru inca 30 de minute la cuptor. Dupa aceea, am scos capacul si am mai lasat friptura la cuptor pentru inca 20 de minute, pana s-a rumenit frumos. Iata si rezultatul: o carne frageda si gustoasa.

Mentionez ca nu sunt adepta prea multor mirodenii. Gustul amestecat al acestora imi displace. De aceea, n-am folosit prea multe. Aceasta este o reteta obisnuita de preparare a carnii de miel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu